cluj life

  • By blackcoc
  • nov 6th, 2015
  • Presa

Cumva, într-un singur an de zile, unul din motoarele care-mi garantează că nicio zi nu seamănă cu alta a devenit modul în care îmi beau cafeaua. Singură sau cu prietenii, cu lapte sau fără, dulce sau mai puțin dulce, de nevoie sau de plăcere, pe fugă sau extrem de relaxată. După ce am ajuns, în sesiune, la 3-4-5 doze de cafeină pe zi, am început să-mi doresc un serviciu de coffee delivery. Dar cum visul meu este departe de a se împlini, nu-mi rămâne decât să fac cele mai bune alegeri în ceea ce privește felul în care cafeaua pe care o beau este deja preparată. Căci da, Clujul are cafea bună, iar asta se vede pe fețele oamenilor care se plimbă zilnic cu pahare calde branduite în mână.

13 423 cafele oferite, 12 844 zâmbete matinale generate, 246 kg de cafea măcinată și prezență la 23 de evenimente până acum – așa arată cifrele primelor luni de când un Piaggio complet echipat veghează Parcul Iulius. E mult, e puțin? Răspuns corect: e doar începutul.

Povestea Black Cock și-a scris primele rânduri în Viena, unde cafeaua își revendică o întreagă cultură de consum. Cu experiență de 5 ani câștigată la cea mai mare firmă de coffee to go din capitala Austriei, barista care a pus afacerea pe roțile Piaggio-ului negru a decis că a venit vremea ca și românii să deprindă obiceiul de a bea mereu cafea bună. Așa că, după mai bine de 100.000 de cafele servite de care nu i s-a plâns nimeni, Raul s-a întors la Cluj, unde, din luna mai, împarte în oraș exact acea experiență vestică.

De unde-i vine numele? După cum am aflat chiar de la el…

Brandul Black Cock s-a născut după pasărea de curte care îmi dădea deșteptarea în fiecare dimineață petrecută la bunici, și care m-a inspirat să aleg acest nume corelându-l direct cu semnalul de trezire – în orașul Cluj-Napoca, unde nu (prea) sunt cocoși, m-am hotărât să iau eu rolul de ceas deșteptător al cocoșului și să-l înlocuiesc cu un sentiment plăcut, dat de experiența unei cafele extraordinare.

Dincolo de nume, ca să știi de unde te lauzi în fața celorlalți că îți bei cafeaua, cel mai mult contează compoziția și ingredientul principal. După multe teste și combinări de n luate câte k pentru găsirea amestecului optim dintre cafea robusta și cea arabica, echilibrul perfect a fost găsit în 40% Robusta și 60% Arabica. Cafeaua ajunsă în pahare este prăjită în sudul Italiei într-o regiune renumită, cu o istorie de peste 70 de ani și, bineînțeles, deținătoare a multe premii internaționale.

La măcinarea pe loc a cafelei într-un Fracino – aspect care-i sporește exponențial aroma – singurul care mai poate aduce un plus de valoare licorii magice rămâne factorul uman. Barista reglează aparatul de măcinat și cel de cafea în funcție de temperatură, umiditate externă, de tipul cafelei și cel al laptelui pentru crearea rețetei ce dezarmează până și critica celui mai posibil nemulțumit om.

Nu știi sigur dacă ești printre cei cărora cocoșul poate să le dea trezirea dimineața? Este foarte simplu să te convingi:

Black Cock se adresează oamenilor care preferă lucrurile fine și exclusiviste, deoarece întregul concept se bazează pe feeling-ul și emoțiile generate de degustarea cafelei – un moment important pentru fiecare dintre noi, care deseori este ignorat și aliniat cu celelalte activități zilnice. Acest moment, în vremurile de demult, reprezenta o bună parte a socializării zilnice dintre oameni, făcând parte din cultura lor. Însă zilele noastre fiind pe fast-forward, oamenii nu își mai permit să stea și să savureze cu adevărat o cafea bună.

Grăbiți-vă să deveniți fideli, căci Piaggio-ul plănuiește să stea mult timp prin Ardeal. Și chiar să ducă puțin din savoarea lui – dar mult din cea a cafelei – și în restul țării. Anul viitor se vizează achiziționarea a încă două unități de vânzare, iar în termen de 3-5 ani, Black Cock vrea să devină cea mai mare rețea de unități de vânzare mobilă de cafea din țară. Să nu ziceți că nu v-am spus.
13 423 cafele oferite, 12 844 zâmbete matinale generate, 246 kg de cafea măcinată și prezență la 23 de evenimente până acum – așa arată cifrele primelor luni de când un Piaggio complet echipat veghează Parcul Iulius. E mult, e puțin? Răspuns corect: e doar începutul.

Povestea Black Cock și-a scris primele rânduri în Viena, unde cafeaua își revendică o întreagă cultură de consum. Cu experiență de 5 ani câștigată la cea mai mare firmă de coffee to go din capitala Austriei, barista care a pus afacerea pe roțile Piaggio-ului negru a decis că a venit vremea ca și românii să deprindă obiceiul de a bea mereu cafea bună. Așa că, după mai bine de 100.000 de cafele servite de care nu i s-a plâns nimeni, Raul s-a întors la Cluj, unde, din luna mai, împarte în oraș exact acea experiență vestică.

De unde-i vine numele? După cum am aflat chiar de la el…

Brandul Black Cock s-a născut după pasărea de curte care îmi dădea deșteptarea în fiecare dimineață petrecută la bunici, și care m-a inspirat să aleg acest nume corelându-l direct cu semnalul de trezire – în orașul Cluj-Napoca, unde nu (prea) sunt cocoși, m-am hotărât să iau eu rolul de ceas deșteptător al cocoșului și să-l înlocuiesc cu un sentiment plăcut, dat de experiența unei cafele extraordinare.

Dincolo de nume, ca să știi de unde te lauzi în fața celorlalți că îți bei cafeaua, cel mai mult contează compoziția și ingredientul principal. După multe teste și combinări de n luate câte k pentru găsirea amestecului optim dintre cafea robusta și cea arabica, echilibrul perfect a fost găsit în 40% Robusta și 60% Arabica. Cafeaua ajunsă în pahare este prăjită în sudul Italiei într-o regiune renumită, cu o istorie de peste 70 de ani și, bineînțeles, deținătoare a multe premii internaționale.

La măcinarea pe loc a cafelei într-un Fracino – aspect care-i sporește exponențial aroma – singurul care mai poate aduce un plus de valoare licorii magice rămâne factorul uman. Barista reglează aparatul de măcinat și cel de cafea în funcție de temperatură, umiditate externă, de tipul cafelei și cel al laptelui pentru crearea rețetei ce dezarmează până și critica celui mai posibil nemulțumit om.

Nu știi sigur dacă ești printre cei cărora cocoșul poate să le dea trezirea dimineața? Este foarte simplu să te convingi:

Black Cock se adresează oamenilor care preferă lucrurile fine și exclusiviste, deoarece întregul concept se bazează pe feeling-ul și emoțiile generate de degustarea cafelei – un moment important pentru fiecare dintre noi, care deseori este ignorat și aliniat cu celelalte activități zilnice. Acest moment, în vremurile de demult, reprezenta o bună parte a socializării zilnice dintre oameni, făcând parte din cultura lor. Însă zilele noastre fiind pe fast-forward, oamenii nu își mai permit să stea și să savureze cu adevărat o cafea bună.

Grăbiți-vă să deveniți fideli, căci Piaggio-ul plănuiește să stea mult timp prin Ardeal. Și chiar să ducă puțin din savoarea lui – dar mult din cea a cafelei – și în restul țării. Anul viitor se vizează achiziționarea a încă două unități de vânzare, iar în termen de 3-5 ani, Black Cock vrea să devină cea mai mare rețea de unități de vânzare mobilă de cafea din țară. Să nu ziceți că nu v-am spus.
13 423 cafele oferite, 12 844 zâmbete matinale generate, 246 kg de cafea măcinată și prezență la 23 de evenimente până acum – așa arată cifrele primelor luni de când un Piaggio complet echipat veghează Parcul Iulius. E mult, e puțin? Răspuns corect: e doar începutul.

Povestea Black Cock și-a scris primele rânduri în Viena, unde cafeaua își revendică o întreagă cultură de consum. Cu experiență de 5 ani câștigată la cea mai mare firmă de coffee to go din capitala Austriei, barista care a pus afacerea pe roțile Piaggio-ului negru a decis că a venit vremea ca și românii să deprindă obiceiul de a bea mereu cafea bună. Așa că, după mai bine de 100.000 de cafele servite de care nu i s-a plâns nimeni, Raul s-a întors la Cluj, unde, din luna mai, împarte în oraș exact acea experiență vestică.

De unde-i vine numele? După cum am aflat chiar de la el…

Brandul Black Cock s-a născut după pasărea de curte care îmi dădea deșteptarea în fiecare dimineață petrecută la bunici, și care m-a inspirat să aleg acest nume corelându-l direct cu semnalul de trezire – în orașul Cluj-Napoca, unde nu (prea) sunt cocoși, m-am hotărât să iau eu rolul de ceas deșteptător al cocoșului și să-l înlocuiesc cu un sentiment plăcut, dat de experiența unei cafele extraordinare.

Dincolo de nume, ca să știi de unde te lauzi în fața celorlalți că îți bei cafeaua, cel mai mult contează compoziția și ingredientul principal. După multe teste și combinări de n luate câte k pentru găsirea amestecului optim dintre cafea robusta și cea arabica, echilibrul perfect a fost găsit în 40% Robusta și 60% Arabica. Cafeaua ajunsă în pahare este prăjită în sudul Italiei într-o regiune renumită, cu o istorie de peste 70 de ani și, bineînțeles, deținătoare a multe premii internaționale.

La măcinarea pe loc a cafelei într-un Fracino – aspect care-i sporește exponențial aroma – singurul care mai poate aduce un plus de valoare licorii magice rămâne factorul uman. Barista reglează aparatul de măcinat și cel de cafea în funcție de temperatură, umiditate externă, de tipul cafelei și cel al laptelui pentru crearea rețetei ce dezarmează până și critica celui mai posibil nemulțumit om.

Nu știi sigur dacă ești printre cei cărora cocoșul poate să le dea trezirea dimineața? Este foarte simplu să te convingi:

Black Cock se adresează oamenilor care preferă lucrurile fine și exclusiviste, deoarece întregul concept se bazează pe feeling-ul și emoțiile generate de degustarea cafelei – un moment important pentru fiecare dintre noi, care deseori este ignorat și aliniat cu celelalte activități zilnice. Acest moment, în vremurile de demult, reprezenta o bună parte a socializării zilnice dintre oameni, făcând parte din cultura lor. Însă zilele noastre fiind pe fast-forward, oamenii nu își mai permit să stea și să savureze cu adevărat o cafea bună.

Grăbiți-vă să deveniți fideli, căci Piaggio-ul plănuiește să stea mult timp prin Ardeal. Și chiar să ducă puțin din savoarea lui – dar mult din cea a cafelei – și în restul țării. Anul viitor se vizează achiziționarea a încă două unități de vânzare, iar în termen de 3-5 ani, Black Cock vrea să devină cea mai mare rețea de unități de vânzare mobilă de cafea din țară. Să nu ziceți că nu v-am spus.

Eu mâine o să-mi iau un Espresso Doppio sau un Chai Latte XL, dar voi puteți alege din multe alte sortimente sau să cereți ceva custom.

Ați încercat iscusința barista-ului din Iulius Parc?

P.S. Să știți că se pricepe și la Art Caffe!

http://www.clujlife.com/2015/11/05/black-cock-coffee-cum-a-ajuns-cocosul-sa-ne-trezeasca-in-oras/

You might also like

Contact


Contactați-ne pentru orice detalii

  • SC BLACK COFFEE TO GO SRL-D

  • office@blackcock.ro

  • 0755 224 334

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Subiectul

Mesaj

© 2017 Black Cock. Toate drepturile rezervate